Translate

6 juni 2013

Allmänt babbel

Vaknade med en begynnande migrän.
Har klarat mig utan den så länge så förstår inte helt vad den ville nu.
Det har varit en del att fiffelura på i det sista det har kanske satt sina spår.
Imorgon flyr jag i alla fall till Sverige och det ska bli riktigt skönt.
Har inte saknat det så mycket men ibland behöver man komma "hem" och bort.

Måste i detta nu få uttrycka min glädje än en gång över den norska läkarvården.
Jag vet inte hur bra det fungerar för andra men för mig är det helt otroligt vilket stöd jag fått.
När man har lite att slita med så är et sista man behöver ännu mer.
Det var lite tufft där i början innan jag hittade rätt. Men det gick.
Och efter tillbakaflytt så har jag än en gång kommit på plats. Utan problem.

Problemen tunnas liksom ut när man får den hjälp man behöver.
Om det så är en spänningshuvudvärk, sömnproblem eller ett tungt sinne.

Var hur som helst  hos läkaren här om dagen och fick meduciner mot allergin.
Så nu är jag människa igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!