Translate

15 juni 2013

Ta det lugnt, slappna av, andas djupa andetag.


Jag vet inte vad som hände.

Tror jag är så utmattad både mentalt och fysiskt att jag glömt bort hur man är en 100% aktiv människa.
Jag har inte varit i form för fem öre idag och efter att ha legat i sängen och sovit från klockan
15.00 till 23.00 så slogs jag av en insikt än en gång.
Det är ok att inte göra ett jota trots att det är helg och solen skiner.
Jag pressar mig själv så otroligt på helgerna bara för att jag ska "ha kul".
Jag har det kul hela veckorna. Full fart. Mängder av fint folk. Glatt humör.
Det som behövs de lediga dagarna är ju vila. Möjligtvis något gott att dricka och sällskap
om så önskas, men efter att ha varit nervös och småstressad för olika småting så är det sömn och
lugn jag behöver den här helgen.

Man måste tillåta sig själv ha lite tråkigt också.

Andas.


Nu ska jag se en fin film och vänta på att kanske bli lite trött än en gång.
Så kanske jag ger mig ut i den sociala världen imorgon igen.


Godnatt alla mina fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!