Translate

23 juni 2013

Inlägg 500


Jag var den enda som var vaken, jag och hunden. Syster tassade upp. 
Jag hade satt på en god kopp kaffe men delar "känns som när man var liten och skulle hälla upp saft".
Jag sitter nu svettig och trött med en miljoner tankar i huvudet och jag har nog ingen lust att ens försöka att sätta ord på de.
Men det går bra.
Det har varit en fin helg. Familjen och vännerna har varit underbara att få träffa.
Men nu är jag slut. Och att komma hem blir nog skönt.
Få kicka igång allt jag pausade där i torsdags.
Jag har en del beslut att ta och en del tankar att tänka, men det ska jag göra i stillhet i min oas hemma.

Jag vinkar adjö än en gång. 

Hejdå underbara vackra midsommarsverige. Du gav mig lite extra kraft.




Jag och mina smoothisar. Det bästa på sommaren. Isande kall och löjligt god i glaset jag fått av Mimmi.



En utav Oslos alla pärlor.






Och så kom jag till Kungsbacka. Där väntade mina människor och det här. Lyckan var gjord.



Midsommaren



Som sagt.





Nu ska jag ta mitt snörvel och krypa upp i soffan.


Ha en fin dag alla fina!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!