Translate

6 juni 2013

The Different Haircuts Of Fröken Haag by Fröken Haag


Har gått igenom olika frisyrer från tio år tillbaks och detta är faktiskt bara cirka ungefär en tiondel av det.
Jag har alltid klippt mig själv. (Bortsett från ca 4 gånger hos frisören då resultatet blivit värre än någonsin).
Men jag inser nu att jag i stort sett aldrig haft en helt plain, vanlig "Svenssonfrisyr".
När frisyren varit någe så när så har färgen varit galen och vice versa.
Hur som helst så är det skoj.

I den här samlingen av spännande Stinor så finns dock inte dreadsen med, och inte heller det knallrosa stora fluffet.
Så det missar ni, och säkert mycket annat. Men titta och njut.







Dessa tre är mina favoriter och det fina är att det är det jag går med idag.
Det kassa är att jag måste toppa mig och då vet jag att det är mer än det jag från början tänkt som kommer ryka.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!