Translate

16 juni 2013

Jag kryade på mig. Formen idag går inte att jämföra med igår och ryggen är som den ska.
Har till och med varit ute och njutit av solen.
Jag kom gåendes i långbyxor och jacka när parkerna var fyllda av folk som i sig var uppfyllda av sommaren.
Där låg de i stort sett avklädda och lapade sol.
Och.
Apropå det där med att vara avklädd...
Jag har äntligen funnit badkläder som faller mig i smaken.
Bikini kräks jag på men hittade under min visit i Sverige något som täcker tillräckligt och den var i övrigt rätt charmig.
Så nu kan jag klä av mig och bada (?!) utan att vara alltför avklädd.

Pickadollen bror fick








Promenerar och går vilse. Men det gör inget.







Jag gick igenom en gammal låda som låg på vinden i Kungsbacka.
Där fann jag mängder med brev från -93 och framåt.
Helt underbart vilken nostalgitripp.
I lådan fanns även en freestyle, ett gameboy och mängder med Spice Girls och Backstreet Boysaffisher.


Men det absolut finaste. Det var det här:






Nu ska jag gosa ner mig i min fluffiga nybäddade säng och se på något hjärtevärmande.

Dröm sött!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!