Translate

25 jan. 2014

12/1-2014

Ett 25 minuters "yogapass" är nu avklarat.

Jag och yogan har haft ett av och på förhållande i många år nu men idag när jag har känt att musklerna
faktiskt inte orkar (eller helt enkelt inte finns) så kände jag att det var dags att göra något.
Någon månad innan jul började jag gymma, men ångest och förkylningar satte lite käppar i hjul så det
blidde inte så mycket. Men jag har lovat mig själv att om och när jag blir gravid så ska jag börja träna.
Så yogan kändes mest logisk. Onda ligament och ömmande livmoder behövde det och gravidyoga är snällt.
Sen kan den höggravida asfita instruktören dra åt skogen.
 Men jag hinner med att bli mjuk och medgörlig jag med. Hoppas jag.
Nästa helg får jag och karln lägenheten och jag får väl låsa in honom i det lilla sovrummet
då yogatightsen skall på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!