Translate

25 jan. 2014

28/12-2013



Sitter och njuter av en av de där få kopparna kaffe jag unnar mig.
Skall ikväll sätta mig på ett tåg som ska ta mig neråt landet och
över gränsen.Sexton timmar kommer resan att ta och jag är

glad att jag har en bra dag och smärtorna i rygg och det där
illamåendet håller sig undan.
Har varit och tagit en tur på hästen tillsammans med mor och
underbara brorsdotter, men min svullna kropp orkar mindre än
jag önskar så jag tog mig ner till en kär gammal vän och hennes
syster rätt kvickt istället och där står en vagn och väntar på att
få bli återanvänd. Att ha vänner som är färdigkläckta är käckt.
Så till sommaren när bebis kommer så har vi en fin vagn. Jag
känner mig nöjd och glad idag. Lite tok med humöret och att äta
med andra är något jag har slutat med helt då matlusten ligger
helt i botten. Ljud och luktkänslig är jag som aldrig förr.
Hoppas det ger med sig snart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!