Translate

18 feb. 2014

Jag blir bortskämd.

God mat, blommor, presentkort och kärlek.
Idag jobbade jag min sista dag på fasta jobbet och alla känslor i hela världen fyller min kropp.
Det är mest skönt eftersom jag när jag kommer innanför dörren nästan gråter av utmattning.
Fysioterapeut nästa!

Snart kommer min älskling hem med thaimat. Vi ska fira jobbet han fått.
Sen ska han få en puss och så ska jag sova.
Den här tröttheten...

Det är fantastiskt men alla mina värden ligger på topp för första gången någonsin.
På riktigt. Jag har aldrig haft bra värden. Alltid brist på något och en dosett full med tillskott och vitaminer.
Bebisen stabiliserar allt tok men vad kommer då den här tröttheten ifrån?
Jag orkar mer än jag gjort på länge men det är en ständig dimma hängandes över mig.

Ska vifta bort den och ordna det sista strulet med pengar och annat viktigt.
Sen ska jag försöka njuta av att inte må alltför dåligt.
Wiho!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!