Translate

13 maj 2014

Det nya

Det som är bra med att vara rund som en boll är att de långa klänningarna inte längre släpar i backen.
Nu har jag ett gäng långklänningar och jag tycker att det är så galet fint och inte minst bekvämt.
Ser fram emot soliga sommardagar. OCH vår resa till solen som det faktiskt är knappt två veckor kvar till.

Byxorna hittade jag på H&M för en femtiolapp. Jag har blivit förbannat rund i formen nu och den där
midjan är strax ett minne blott. Sedd framifrån är jag liksom rak. Men det är ju en form det också. Eller?

Hur som helst så var det de nya tillskotten och billigt var det.
Så Lindex och H&M är kanon även när man är gravid. 
Jag har dock satt köpstopp på mig själv nu. Bortsett från de nya glasögonen som jag inte betalat för än.
Skönt ska det bli att se ordentligt igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!