Translate

22 maj 2014

Sommarsommar

Sommaren kom och med den allergin.
Jag har försökt att inte lägga så mycket energi på det där men den suger energin ur mig.
Och just nu är det rätt svårt att veta vad det är som tar mina krafter och inte.
Men idag bestämde jag mig för att börja med medicinerna.
Har fått snälla mediciner som jag ska kunna ta nu utan problem men det är en nojja utan dess like.
Vill vara helt pillerfri men det är ju inte bra om jag går runt och mår som jag gör heller.
Usch och fy. Nej nu ska det bli ordning på detta.

Jag har varit sanslöst orkeslös.
17 maj kom och gick och jag tog inte ens några bilder. Vi hade finbesök och det var väldigt trevligt
och jag är så glad att jag orkade mig ut så mycket. Men som sagt, dumt att jag inte fotade något som helst.

Nu har dagarna bara trillat förbi.
Värmen har tagit kol på mig så jag har egentligen bara tagit det lugnt bortsett från en massa besök
hos psykolog och kiropraktor och akupunktör och fysioterapeut (jag kanske har haft rätt fullt upp ändå).
Men imorgon åker vi!
Imorgon ska jag än en gång övervinna flygskräcken och så far vi till solen (förhoppningsvis).
Vi har en del saker inplanerade för sommaren och det mjukstartar med den här resan.
Oj vad lyxigt det känns!

Så idag ska jag ta igen förlorade sovtimmar så jag kommer ikapp och sen är det packa som gäller.

Och här har vi lillmagen i vecka 27!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!