Translate

21 aug. 2014

En såndär liten update.

Har inte skrivit någonting på väldigt länge och så får jag infall att göra det när jag har som allra minst tid.
Så kan det gå.
Ska försöka sammanfatta de senaste veckorna lite kort. Och det är ju ingen vidare utmaning då det verkligen
inte hänt ett jota. Det står tämligen stilla här och jag skulle kunna gräva ner mig fram tills det är dags att kläcka.
Men det låter jag bli då jag har ett par möten då och då som är lite bra och viktiga.
Till exempel min nya psykolog som borde få pris i nytänkande. Herre min je sikken människa.
Går därifrån med svindel varje gång. Riktigt häftigt.

Sen har jag varit hos barnmorskan väldans ofta. Och där har ett par saker dykt upp under vägen, inget att
oroa sig för men beslutet togs att ett igångsättningsmöte skall tas tidigt. Och då jag har termin redan nästa
fredag så fick vi en tid på sjukhuset på onsdagen. Jag kan sänka skuldrorna och andas lite.
Nu är det garanterat inte länge kvar tills hon, vår älskade lilla bebis, kommer.

Mer än så har jag inte att komma med just nu.
Annat än att jag försöker att komma ihåg att jag är människa mellan alla humörsvängningar.
Inte det lättaste det inte.

Jag har en karl som lagar massa god mat till mig.






Fick äntligen fåtöljen och sängen på plats. 


Ooooch ungefär så här pigg är jag.


Vecka 40.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!