Translate

1 aug. 2014

Sommaren

Jag har varit väldigt frånvarande.
Det beror helt enkelt på att vi varit på lite semester i underbara Hackås.
Sen har jag liksom inte så mycket att komma med här.
Det har varit riktigt tufft den sista tiden. Nästan för tufft.
Och även om det skulle vara skönt att skriva av sig så har jag valt att låta bli.
För nu är det faktiskt så illa att jag inte tar mig utanför dörren överhuvudtaget på egen hand.
Den fysiska biten är svår att få hjälp med nu. Det är ju liksom bara att vänta ut det hela i förhoppningsvis
knappt fyra veckor till.
Sen får jag sådant oerhört stöd med den mentala biten som egentligen inte är så krisig just nu.
För första gången i mitt liv är jag så jävla inriktad på målet att jag liksom glömmer bort att ha ångest.
Men all den hjälp jag får är i förebyggande syfte och det är så oerhört tryggt.

Nåväl. Nu får det vara nog. Lägger upp lite mysiga bilder från semestern istället.

Underbara utsikten från underbara stugan.


Utflykt till Persåsen med mor och Johan




Johan intog kungatronen efter en underbart god lunch.


Johan och Anna drog iväg och plockade hjortron som jag och Johan upptäckt vid en utflykt.


Lek med hund i alla väder.




Johan lyckades inte bara fånga storgäddan (som jag inte har någon bild på), han lyckades även fånga fina tranor på bild.


En tur till kyrkan och kyrkbryggan.


Varmt i vattnet var det för första gången.




Populär blev han snabbt.


Hundgos.


Varma dagar tog hårt på oss alla.


Jag fick köpa boken jag önskat mig.


Hedvig fick fräcka grejer från morbror med fruga.


Den underbara filten som momma gjort, gosenallen och fina sockar.


Och så den här fantastiska boken från storkusinen!


Puss!


Golunchen efter barnmorskebesöket so gick lika bra som vanligt.

Nyvaken preggo med lillmagen som spricker (v. 37).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!