Translate

9 aug. 2014


Förvärkar från helvetet av och till hela dagen.
Igår var jag oerhört aktiv. Var till och med hos
frisören, som jag inte varit hos på säkert tio år.
Kände att jag behövde hjälp och få det lilla extra
nu innan det är in i bebisdimma.

Kunde igår tillsammans med syster och Johan sitta
ute i värmen och njuta i ett par timmar.
De drack sin öl och jag åt massa god mat. Nöjd
över att jag klarade av att vara utanför dörren så
länge. Hade oerhört ont i ryggen men vissa dagar är
det helt klart värt det och framförallt när huvudet är
piggt och jag fått sova lite på natten. Första nattens
sömn på en och en halv vecka. Så ungefär så har jag
det nu. Försöker njuta av det lilla.




BB-väska är packad och allt småfix är färdigt.
Så oerhört skönt!
Kan släppa allt styr med saker då allt är på plats.
Igår var min första dag som mammaledig och inte sjukskriven förresten. Hurra för det!

Fick det här i posten av underbara Celina som hon gjort!
Tänk, vi fick även 6 kilo (!) kläder av Johans vänner. Lycka!




1 kommentar:

  1. Wow vad snyggt det blev 😀
    Nu är det inte långt kvar 😍

    SvaraRadera

men akta dig för spöken under sängen!