Translate

13 mars 2011

eufori

Ser tillbaks på den gångna helgen, skrattar lite.
Vilket bakslag.

Jag har verkligen haft de perfekta helgerna ända sedan Mimmi flyttade till Oslo.
Allt har bara varit så perfekt, det behövdes ett bakslag för att jämna ut det hela.

Det får ju inte vara
FÖR bra liksom.

Det som gjorde det hela vackert är att jag och min hårt arbetande sambo lyckades sätta guldkant på helgen genom att bara vara hon och jag på väg hem från misär och fylla (för andras del, inte vår). Bara vi kan bara vara bra. Och det var det.


Jag måste även få tala om att håret är klippt och färgat än en gång.
Jag vet inte alls vad jag ska ta mig till, men detta får duga så länge. Hjälp mä.

Nu ska jag lyssna på bra musik, göra äggtoddy och tänka på min katt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!