Translate

2 mars 2011

Nu gör livet mig ont.

Jag var hos kiropraktorn igår och det resulterade i värre smärtor än innan.
Har träningsvärk i hela ryggen och känner mig lika smidig som... äh. Osmidig helt enkelt.
Anledningen till att jag begav mig till kiropraktorn sådär obokat och fräckt var på grund av just det. Min rygg smärtade mig. Revbenen låg huller om buller och kotorna sicksack över hela ryggen, nacken var spänd och jag var fylld av ångest eftersom jag 3/3 skall på gastroskopi och det innebär...
Googla på det. Vill inte tänka de där hemska tankarna mer.

Ja well. Jag ska ligga stilla väldans länge imorgon och eftersom jag inte ens kan ta mig från stående till liggande position så tänkte jag att det kanske kunde vara bra att göra något åt det.
Så nu sitter jag här... "sitter".

För att trösta mig själv så la jag fruktansvärt mycket pengar på en keyboard. ÄNTLIGEN.
Och ni ska bara veta hur fint det känns.
Fastnar och kommer aldrig komma därifrån.
Förutom 10.30 imorgon.

Nu: ett försök att få ner lite mat. Kräks jag inte nu så gör jag väl det imorgon. Liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!