Translate

5 mars 2011

Ghost.

Min syster presenterade mig för dom igår.
Eller ja, så mycket man nu kan bli presenterad för dom.


Musiken är rätt tråkig egentligen, men jag vågar nog påstå att dom har något alla kan gilla.
Det jag försöker få klarhet i är inte det alla andra försöker få klarhet i vad gäller detta band. Jag försöker komma fram till varför man inte kan låta dom vara ett mysterium?

Dom är duktiga musiker, folk uppskattar deras musik men jag kan fortfarande inte förstå vad det är som gör det hela så stort. Jag vill ha detta förklarat för mig.

Fram tills dess att jag har knäckt nöten så skall jag låta dem skutta runt i sina uniformer och vara ett mysterium för omvärlden. Jag ska dock vara så pass ärlig och erkänna att det kanske är lite spännande och se hur länge fasaden håller.












När jag fick se bilder på bandet så förlorade dom ett par poäng.
En vek själ som jag drömmer ju mardrömmar om sådana varelser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!