Translate

20 okt. 2012

Jag har än en gång omfamnat mina slagord. Min slogan så att säga.
Skamlös men rättfärdig.
Vad jag vill ha sagt med det är just det där med att inte vara rädd och känna
behovet av att gå på tå men att man ändå kan klappa och hålla om lite om så behövs.
(Jag klappar mothårs.)

_________________________________

Jag ska nu duscha av mig dagens tyngd och sminka över min sjukdom och ge mig ut
i Osloregnet för absolut sista gången.
Jag ska avnjuta musik tillsammans med syster och hennes käring.
Den här konserten har jag väntat på sedan jag var femton så det blir
utmärkt för att fira min kommande avresa.

Har även inhandlat en oerhört angenäm klänning.
Har nu fyra stycken i samma modell men olika material och mönster.
Mina favoriter.
Och att jag hittat alla för knappa hundralappen bevisar att hela världen har värdelös smak.



♫ 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!