Translate

30 okt. 2012

välkommenvinter

 
Ett par decimeter snö innebär att jag föredrar att sitta
hopkrupen i soffan och ser på dålig TV än att ta mig ut.
Ibland känner jag dock hur hjärnan skriker efter syre och då är det bara att
linda in sig i sitt varmaste och bege sig ut tillsammans med en galen hund.

Föne börjar redan efter en vecka göra mig fruktansvärt rastlös.
Borde bara säga till mig själv att det är okej att ha tråkigt eftersom
saker och ting snart kickar igång igen och då blir det inte mycket
tid över till rastlöshet. 

Om det blir en tidigare avfärd härifrån eller ej visar sig.
Men nästa vecka ska min fina arm bli ännu finare och då tar jag
mitt pick och pack och beger mig till Västerås!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!