Translate

17 jan. 2013

Från det ena till det andra


Är fortfarande kvar i Föne hos mor men har börjat få myror i röven så jag har
tagit tag i saken och imorgon åker vi ner mot Stockholm.
Det är löjligt vad gott det ska bli att ta tag i allt igen.
Det är alltså Stockholm som får äran att ta hand om mig.
Jag är inte helt säker på att jag vet vad jag ger mig in på eftersom jag fick en släng
av ångest när jag såg priserna på hyreslägenheter. Herre min hatt.
I vilket fall som helst. 
Snart vinkar jag de blå bergen adjö och ger mig in i storstadsdjungeln.
Önska mig lycka till.



Det är ungefär det här man roar sig med i Föne en fredagskväll



Jakten på den perfekta hårfärgen fortsätter. Scandinavian blonde. Jo man tackar!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!