Translate

25 jan. 2013

Iband går det som det borde









Har sovit dåligt inatt. Efter en vecka utan ordentlig sömn går jag i en dimma som inte verkar lätta.
Men jag tänker inte låta en så simpel sak som det dra ner mig.
Ända sedan jag satte min fot i denna stad så har jag för första gången på fantastiskt länge haft en
positiv inställning till smått och gott och stort och flott. Och se hur det gick!
Med hjälp av underbara vänner så har jag någonstans att bo. Och ikväll ska jag bege mig till
en lägenhet som bara jag och lillråttan ska få bosätta oss i för en tid framöver.
OCH! Så ska jag om bara ett par timmar bege mig till ett introduktionsmöte för på en vikarepool
som förhoppningsvis har lite arbetstimmar med fina barn att dela ut. Awiwi!

Så nu sitter jag och dricker det godaste kaffet ever och funderar på vad jag ska ta mig till
när jag tappat bort laddaren till telefonen och sitter utan batteri. Allt kan ju inte gå som smort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!