Translate

18 jan. 2013

Django Unchained


Måste nästan råda er att gå och se den.
Den är helt överjävlig på alla sätt och vis och blev en aning illa till mods av den.
Men oj så bra den är!
Jag var skeptisk under hela filmens gång men insåg i efterhand att det var okej och att
det är en sån där känsla som inte många förutom Quentin Tarantino kan framkalla.
Snacket går kring den och jag blir fort less när filmer blir så oerhört omtalade.
Men här kan jag inte göra annat än hålla med.


(hörde dessutom att den där fräcka Leonardo DiCaprio skar upp
handen under inspelningen men fortsatte utan att blinka.
och jag ska nu erkänna att jag råkade säga att han var
oerhört snygg i filmens början men efter detta kommer han för alltid vara vidrig.
har som inte låtit mig fascineras av honom innan.)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!