Translate

30 jan. 2013

Välkommen vardagen!



Hade glömt bort hur det var att förtjäna att vara trött.
Det är härligt.
Men att ge upp dagen klockan sju för att sängen ser så förbannat skön ut känns slött.
Idag jobbade jag min första dag och det var fint.

Brukar vanligtvis vara så ängslig när jag träffar nytt folk.
Jag försöker se mig själv genom deras ögon och det är ju bara misär.
Men när jag arbetar så slappnar jag av något oerhört i mig själv. Sikken egenskap!
Sen är jag grym på att leka och det är nog det bästa med mig. Men så har jag ju övat länge också.




Igår hälsade jag på hos Malin.
"Tänk! Vi kan hälsa på hos varandra för första gången på tusen år."
Det är liksom sådana saker som gör livet extra härligt. Den där guldkanten!




För att inte somna onödigt tidigt ska jag ta mig ett bad och njuta av lugnet.
Hah! Jag har det ju så braaaaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!