Translate

10 aug. 2012

Ensåndärfredag

Igår mötte jag äntligen min tatuerare för att få ordning på det hela.
Det är skönt att jag inte ens behöver förklara hur jag vill ha det, eftersom han förstår på två sekunder.
Det får mig att andas ut en aning eftersom mitt engelska vokabulär är näst intill icke existerande.

I vilket fall som helst så smäller det på tisdag.














Nu skall jag ta mitt pick och pack och bege mig till ett möte, som var tre timmar
senare än jag trodde.
Det innebär att det blir fantastiskt bråttom för att hinna med bussen till Göteborg.

Måste också få tala om att dom där gogrisarna jag är så glad över att jag har är galna.
Dom har helt klart redan klurat ut hur jag fungerar.
Dom river buren när dom vill ha uppmärksamhet och när jag väl släpper ut dom
så tar dom ett tovarv i rummet och när jag ropar på dom så kommer dom springandes för gos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!