Translate

2 aug. 2012

pattismithsorgen

Nej. Jag tog mig inte ut igår.
Men idag har jag inget val. Ska hälsa på min läkare och se vad hon har att säga.
Jag ska då ge henne beskedet om att jag fått jobb. Äntligen. Är rätt nöjd tjej faktiskt.

 Ikväll spelar Patti Smith sin sista konsert i Oslo för i år. Lyssnade på henne till morgonkaffet och började gråta.
Att jag inte var tillräckligt uppmärksam på när biljetterna släpptes var inte det smartaste jag gjort.
Jaja. Jag får skylla mig själv och hoppas på en återkomst till nästa år.
Hade jag haft massa pengar hade jag kunnat få se henne igår.
Men det har jag inte. In my face!

Måste bara få tala om att jag faktiskt blev en aning besviken på nya skivan.
Hennes vassa kanter har blivit slipade. Vad hände?
Gå in på spotify bums och lyssna på Banga.


Det blidde ingen sommar. Men våra blommor låtsas


Vi har fått ett nytt bord och det är nu allmänt hemtrevligt kan man tycka


 
Har varit fluffig hela veckan. Gott att inte bry sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!