Translate

27 aug. 2012

Hösstststst

Första fina höstdagen idag. Som jag har längtat!
Skall dock stå inne hela dagen. Precis som jag har gjort hela helgen.
Men jag måste ju fä säga att det är rätt skönt att omsluta sig från allt och göra något vettigt.
Det har varit långa dagar och jag har sovit som en sten på nätterna, men trots det så kom migränen
igår och den har nog bestämt sig för att stanna.
Femton nypor luft så är det nog bra igen. Hösten är ju här!


En fruktansvärd bild. Han ser ju livrädd ut stackarn.
Men här ser man de blå ögonen.



Istället för dyr mat på 7eleven kan man köpa majs direkt från grillen. Eller?



Manu Chao spelade och det var galet mycket folk fint folk som dansade och var lyckliga.



Här har vi då krigsskadorna. Mina ben har förlorat sin charm litt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!