Translate

23 aug. 2012

Bus och bös


Kom fram till att det är mycket att tänka på när man faktiskt ska bo alldeles ensammen.
Inte går det att förlita sig på att andra styr upp saker och ting, nej, man måste göra allt själv.
Men! Man har endast sin egen smuts att städa upp.
Inhandlade idag en mycket stilig brödrost, och så råkade jag få med mig ett par byxor hem.
Är rätt nöjd och så.







Igår kom Mimmi hem med dåligt samvete och presenter. 
Hon hade köpt en fin kopp som kompensation för den hon råkat ha sönder, men också en
fin detalj som bevisar att hon känner mig gott. Hon är söt hon.





Jag har dessutom, med hjälp av mamma, lyckats fixa till två favoriter så jag faktiskt kan använde dom igen.
Men nu jäklar ska jag möla kladdkaka så vi får se hur länge det håller.
Imorgon ska jag visst jobba. Hur go e inte den då?!
Natta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!