Translate

22 aug. 2012

Tidiga mornar

Sitter och försöker gnugga sömnen ur ögonen och möjligtvis vakna till liv efter fantastiskt tung sömn.
Roky Erickson spelar för mig och jag får den där varma känslan i kroppen.
I och för sig är den känslan blandad med en massa andra känslor av annan temperatur, men det jämnar
nog ut sig i slutändan.

Igår fick jag sätta min fot i arbetet för första gången på länge.
Kändes bra att släppa alla tankar som snurrar i ett par timmar och fokusera på annat.
De där timmarna flög förövrigt förbi. Nu ska jag snart ut en sväng. Och förresten så försvann
sommaren och nu väntar jag otåligt på härliga hösten!



Långa samtal med vettigt folk







Finna fynd




Morgonmys med gosambo












Fina stunder att lägga i minnesbanken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!