Translate

16 sep. 2012

Söndagshälsning

Kära vänner.
Idag har jag en sån där dag då allt blir tokigare än nödvändigt.
Har tappat fotfästet för stunden och känner att jag skulle kunna få för mig att springa ett maraton
eller göra av med alla pengar på mat och möjligtvis en hotell eller spavistelse.
Ja. Skulle behöva någon som tar tag i nackskinnet på mig och säger ifrån på skarpen.
Det bästa med det hela är att jag har en aning ont i håret.
Så att springa ett maraton kommer nog inte bli av.
Och med tanke på att jag drack en drink eller två för mycket igår så har jag säkerligen inte så många
kulor att göra av med heller.
Nu ska jag se på råttfight och dansa naken!

Har egentligen huuuur mycket som helst som jag skulle vilja häva ur mig men jag ska låta bli.
Skall skaffa mig en sån där dagbok som man hade när man var liten.
En sån med hästar på och med ett litet guldlås format som ett hjärta.

Där skall jag fylla sida efter sida med alla mina otroligt hemliga hemlisar.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!