Translate

5 sep. 2012

Okej. Nu har jag en hel del fräcka saker att tala om.
Om ett par veckor flyttar jag.
Om cirka en vecka slutar jag jobba, vilket känns både lite tråkigt och lite dumt.
Men eftersom jag nu har styrt upp allt så fint i Landet Lagom så måste jag bara ta den möjligheten.
Jag har fixat boende fram tills jag får min lägenhet tillsammans med fina vännen Robin och två katter.
Göteborg är the place to be så jag är klad.

Jag har börjat packa eftersom allt skall magasineras på ett eller annat sätt fram till februari.
Och hissen kommer vara ur bruk under flytten så det är bara att packa och bära ner i boden redan nu.

Känns lite ängsligt däremot.
Två år i fina palatset med fina Mimmi och nu är det snart slut.
Kommer lämna några av de finaste människorna jag vet och aj vad ont det gör i mitt hjärta.
Men. Nära och kära finns alltid där oavsett vad.

Måste även få tillägga att det då och då kan vara underbart att vara "vuxen".
Choklad till frukost och chips till middag. Who gives a shit?



The Heavy - What Makes A Good Man?

Waaaah. Fantastiskt vackra människor!
 
Tidiga mornar och långa samtal med fina människor
Idag såg jag hösten!
Tokhandlade.
Flyttkartonger och småpyssel och dyr färg.
Var så trött när jag kom hem att nyckeln hängde i låset i fyra timmar. Tur att jag har snälla grannar.
I två timmar slavade jag med målandet.
Har kramp i hela handen efter 4 lager. Men fint blidde det! Tror jag.
Här är mitt nya tesällskap
Och här har vi det där otroligt goda.
Löp och köp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!