Translate

4 sep. 2012

Från 0 till 100

Fick idag svar från min tatuerare. Och han älskar idén.
Skapligt lycklig nu då!

Idag regnar det som aldrig förr.
Har tagit den där regndiskussionen med förton olika människor femtioelva gånger.
Och jag kommer alltid fram till samma sak; jag ääääälskar regn.
Men köp mig ett regnställ och en sydväst var så snill. Jag vill så gärna hoppa i alla vattenpölar.

Idag skall jag dock jobba hela långa dagen efter två dagar av välbehövlig ledighet och sömn.
Men jag råder nu alla i närheten att komma förbi Nille Klingenberg (vid saga och klingenberg kino).
Om inte för att säga hej till mig så kanske för att se hur fint det är.

Måste dessutom rådfråga alla jag bara kan.
Är blont liksom obra?
Är rött eller brunt bättre?
Hjäp?

Men guuuh, Se sikken liten rund en!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!