Translate

11 sep. 2012

Pausa


Det är alltså som så att jag har skaffat mig en inbyggd väckarklocka.
Helt utan min vetskap i och för sig, men den kan väl vara bra att ha.
I mitt huvud har jag den placerad och den får mig att vakna med andan i halsen var morgon 07.30
Och eftersom jag har gått och sparkar min negativitet i röven så omfamnar jag mornarna.
Tänder ljus, lyssnar på god musik och dricker den där välförtjänta koppen kaffe.

Min flytt blir framskjuten ett par veckor på grund av att tatueraren anländer endast någon vecka efter
att min flytt skulle ha inträffad. Så jag blir alltså kvar i Oslot lite längre än först tänkt.
Ska njuta så innerligt av sista tiden här, i palatset, med mina underbara vänner och sedan ger
jag mig ut på nya äventyr!

(Mina grannar börjar nog närma sig en skilsmässa.
Får ont i magen av att höra dom skrika och jag har vid flera tillfällen varit nära på att 
ta en telefon till någon snälling som kan kolla till dom. Usch)

Ni kommer inte undan här. Lyssna på låten. Var så snill. Ni kommer inte ångra er.

Rory Gallagher - I Fall Apart


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!