Translate

21 sep. 2012

Elvis, älskade Elvis.

Sprakandet från de små högtalarna ger mig gåshud.
Lyssnar äntligen igenom min underbara Elvisplatta och fäller en tår till
"You were always on my mind".


Den där Elvis alltså.
Min drömman sedan barnsben.
Jag skulle flytta till Hawaii där jag bestämt trodde att han bodde och gifta mig med honom.

Läste precis en liten grej som gjorde mig lite happy.

"It looks as if Elvis may re-enter the building. Following their successful creation of a hologram version of rapper Tupac Shakur that “performed” at the Coachella Valley Music Festival, Digital Domain Media Group announced on plans to develop a “virtual” Elvis Presley. Work has already begun on the virtual Elvis who will most likely appear in a number of platforms including live performances, film and television."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!