Translate

23 sep. 2012

Halvorsen och sorgen

Jag har sovit precis hela dagen.

Gårdagen var tung. Veterinären hade inga goda besked att komma med och jag
tar all tid jag har och gosar med min Halvorsen som visade sig ha en tumör.
Att operera kommer kosta många tusen och till min stora sorg så har jag inte dom pengarna.
Operationen skulle även innebära en hel del risker, och i värsta fall inte leda till något gott och dom säger
att så länge han verkar ha det bra så kan han leva i ro en god stund till.
Men jag sitter ändå med dom här skuldkänslorna.
Usch.
Tänk att man kan förälska sig så i en råtta.




På kvällen fick jag träffa mina fina vänner.
Monomys och mängder med dans långt in på småtimmarna läkte mig lite.
Men nu ska jag dricka ett glas saft och se klart på "Kvarteret Skatan reser till Laholm" som är ungefär det sämsta jag sett.
Natta












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!