Translate

1 okt. 2013

Oktober!

Det bästa tecknet av alla är när pysselsuget kommer tillbaks.
Har donat med gammklär som kan användas nu igen och jag har börjat teckna igen! OCH måla!
Är det möjligt?
Igår grät jag av lycka för första gången på tusen år. (gråta måste jag oavsett. kan ju inte sluta med det då
bubblar jag ju över)
Det där med mjuka fina runda känslor är väl bland det bästa.
Jag har dessutom återgått till att laga massa god mat. Igår blev det hela smått kaosartat
då falukorven som jag åt verkade komma till liv i min mun. Kött äcklar mig så otroligt mycket!
Men så länge jag är fattig och har massa maut i frysen så ska jag utsätta mig själv för obehaget av dött kött som verkar vägra att tuggas.

Nu väcker Tracy Chapman mig till liv med hjälp av gokaffe och morgonmys.
Ska packa på mig med kläder och bege mig uppåt skogen och avnjuta ännu en underbar höstdag.
Hoppas de här bubblande känslorna håller i sig. 





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!