Translate

9 okt. 2013

Ondöig tanke om

Startar min morgon med att se Schulman Show.
Brukar vara oerhört underhållande, men det är inte ofta det dyker upp så mycket nytt.
Men den här gången var Fredrik Eklund på besök. Den där stjärnmäklaren i NY.
Jag har låtit hela den personen gå mig förbi och det lilla jag hört har ju inte varit helt härligt alltid.
Det som fastnat är incidenten med Malou von Sivers där han av någon anledning helt
plötsligt börjar att pratar engelska och det är ju skrattretande löjligt (och att han är föredetta porrskådis).

Hur som haver. Det jag inte visste var att den här Fredrik Eklund är bror till Sigge Eklund som
är en av mina absoluta favoriter. Nu när jag tänker efter så är det kanske inte helt förvånande efter
att ha sett det här avsnittet av Schulman Show.

Den där Sigge, han har fastnat tack vare Alex och Sigges podcast där han vid flera gånger
personifiera den galna kusinen (ni vet den där inre rösten jag nämnt förut).
Han säger alltså det man bara tänker men inte alltid vågar säga, eller det där man säger
som man bara borde tänka.

Ja. 
Två väldigt olika personer men som tydligen är av samma krot och korn.
Jag har inte mycket att säga om det egentligen. Men det faschinerade mig.
Ja. Punkt.



Million dollar poop NY.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!