Translate

29 okt. 2013

Update

Nu har jag inte uppdaterat någon om något. Inte ens mig själv.
Jag är oerhört osugen på att uttrycka mig i ord om något som helst. Både det onda och det goda.
MEN jag har massvis med bilder som jag kan dela med mig av. Och här kommer de i oordning och hela kalaset!



Vi gick en tur i höstskogen

Fick gofödelsedagsfika och en ny telefon från min kära käresta


Och på dagen min fick jag de här fina från Askild. Bortskämd blir jag




En hel hög med pysseldagar har jag tagit mig tid till


I brist på annat råkar jag motionera






Konstig konst




Har styrt upp  halloweenkostymen som blev ett helt projekt. På lördag smäller det




Fick tre av mina favoritmänniskor på besök. Lyllos







Finkarln efter jobbintervju. Håll tummar!

Hade finaste galejet med finaste människorna. 


Bästaste dageneftermaten!





Och så har jag dessutom satt igång med träningen på riktigt igen

Tjoffploff sa det





VINKELIVINK!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!