Translate

22 okt. 2013

Flärdfull och ljuvlig


Har en sån där dag då jag inte har något som helst att bidra med till omvärlden.
Inte till mig själv heller för den delen. Jag är varken glad eller ledsen, mätt eller hungrig, kall eller varm.
Jag bara är.
Fick hem ett paket med piercingsmycken som jag beställde för si så där tusen år sedan.
Men nu kom det.
10 olika smycken för 200:-
Sikket kap. Allt förutom en töjning passade. Piercingfactory är alltså väldigt bra.

Nu kan jag känna mig lite fin igen.
Det passar mig bra det där med piercingar eftersom jag ogillar att ha övriga smycken på mig.
Pynt är pent.

Väntar även på att få hem min halloweenkostym. Spännandeeeeee.
Borde beställa hem oftare för satan så skoj det.
(Blev lite äcklad av mitt egna uttalande där men jag gillar att handla och köpa och shoppa. Så ere bara.)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!