Translate

8 okt. 2013

Hösten och allt annat

Lyckades få till det ultimata kaffet. Vilken bra start på dagen.
Sov så där dåligt som jag har gjort av och till nu. Är nog orolig. Nervös.
Mycket som ligger och bubblar under ytan. Men det blir bra. Det är redan på väg och det känner jag!

Men jag lyckades igår med att förstöra min fina telefon.
Den första av den sorten blev till min stora förtvivlan stulen och när jag hade köpt en ny
för ännu en dyr peng så tappade jag den i toaletten. MEN den höll.
Det som hände igår var en förjäkla otur bara. Pang i golvet. Rätt på högra hörnet smällde den mot golvet
vilket resulterade i en sprucken och totalt nedsläckt skärm. I morse spökade den och sa åt mig att vakna
så lite liv finns i den. Men det går inte att använda den dessvärre. 

Köpte en liten söt Nokia som jag vill stampa hårt på. Vad ska man med en sådan liten sak till?
Kan knappt smsa på den och det säger JAG som har världshistoriens minsta händer.

Men... Den är rosa!


Önskar mig alltså en miljard pengar så jag kan köpa en ny, bra och fin telefon som jag slipper
få träningsvärk i fingern av. Och så vill jag kunna överraska mig själv med ett till konstverk att
pryda min kropp med eftersom min fantastiska tatuerare kommer till Oslo i slutet av månaden.

Kameran på telefonen kommer jag att sakna.
Hint hint Stina. Kanske dags att plocka fram den där fina som du försökt sälja men som ingen vill ha.
Något säger mig att den vill vara med mig.

Håret växer och frisyrer kan göras.
Ska efter en livstid med kort hår lära mig att pynta frisyren på riktigt!



Smygshoppade en söt kjol på rean.
Måste anpassa garderoben efter höfternas bredd...



Min fina herre som värmer hjärtat i höstkylan.

Nu ska jag försöka ta tag i det där med mat. Mat är viktigt har jag hört.
Så nu får ni se till att ha en underbar dag! Och som hjälp på vägen kan ni låta Ylvisbröderna sjunga för er.

Vink!



2 kommentarer:

  1. Blir typ kär i dig av det här inlägget. Snart ses vi woooooooooo

    SvaraRadera
  2. Tjenare, nice blogg förresten!

    Du säljer inte din trasiga iphone??

    Hör av dig annars, jerry.michaela@gmail.com


    Mvh Jerry

    SvaraRadera

men akta dig för spöken under sängen!