Translate

28 mars 2014

Nu vågar jag säga att: just idag är jag stark.
Bra mår jag också för den delen.
Har haft en period som varit lite för lång där jag inte mått alls.
Men efter besöket hos psykologen igår så fick jag en oerhörd insikt.
Jag känner mig som världens mest ensamma och värdelösa människa.
Det är fruktansvärt. Men nu ska jag ta tag i det här och jag vet ju vad som krävs.
Svårt är det dock. Ujuj. Men det är lättare när solen är här. Får liksom en spark i min stora bak.
Det bästa är ju att det inte är psykologen som serverar de här lösningarna utan det faktiskt är så
att jag bara blir ledd in på rätt spår. Svaret finns ju där, behöver bara vägledning. Älskar att den hjälpen finns.

Nu ska jag äta en god måltid och vila för den här dagen är intensiv. Är trött efter en natt utan sömn
men som sagt. Jag har det rätt gött idag.









Finpresenten Johan hade med sig hem efter en resa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!