Translate

10 mars 2014

Vilan efter helgen

Har haft en välbehövlig helg i Göteborg hos far.
Behövde komma bort och eftersom Johan skulle dit och jobba så passade det ju väldans bra.
Har fått träffa mina fina vänner som jag saknar mer för var gång och så har jag fått vila upp mig, ätit
god mat och myst hemma.
Jag hade haft det så bra och var rädd att jag inte skulle tycka att det var skönt att komma hem
och framförallt inte efter att ha mått så dåligt som jag gjort.
Men när vi kom innanför dörren sent igår kväll så kände jag att det var mycket behagligt att få
komma hem igen.

Idag har jag styrt upp med allt som jag inte orkade med förra veckan och jag börjar äntligen
få ordning på allt strul som satt käppar i hjulen.
Känner mig duktig!

Måste även få tala om att jag i torsdags kände bebisen leva om ordentligt för första gången.
Jag önskar så att jag kunde sätta ord på hur det kändes och hur jag kände mig när det hände.
Men det går liksom inte.
Men all oro jag haft för bebis var som bortblåst. Jag kände kärleken sparka av och till
hela dagen. Det var en bekräftelse på att den lilla är där och har det bra och jag fick
det när jag som mest behövde det.
"Jag är här mamma! Snart ses vi!" Blir löjligt blödig bara jag tänker på den där lilla människan.

Idag sken solen och då blev det ännu skönare att få vara hemma.
Tog mig en tur utanför dörren. OCH JAG HADE BYXOR PÅ MIG.
Det är första gången på många månader och som jag har saknat det!
De där mammabyxorna jag köpte för länge sedan passar som de ska nu och även om
de är osköna och kanske inte snyggast så var det så skönt att slippa tights.


Tänk. Snart är det grönt ute!



Stormagen och lillskorna.


Vår innergård kommer bli så otroligt fin till sommaren.




Nyskor, byxor OCH skinnjacka!




Fick träffa gofisen!

Shoppade liiite i Sverige. Klänning för 20:-

Fyra par skor för inte ens 300:- galna grejer!





2 kommentarer:

  1. Det där är ju snygga mammabyxor, haha du ska se dem jag har ;)

    SvaraRadera
  2. Sådär på håll är det inget fel med dom. Men dom är alltid helt luddiga och håriga och så luktar dom konstigt. Haha. Måste vara materialet.
    Behöver något som är skönt. Det är nog det viktigaste faktiskt. Annars är ju tights absolut bäst :)

    SvaraRadera

men akta dig för spöken under sängen!