Translate

30 maj 2013

Fri fritid


Jag har nu börjat söka fast jobb på riktigt. Att från dag till dag inte veta vart man ska få jobba och 
om man överhuvudtaget får göra det tär på en. Jag har hur som helst fått tid att hämta igen mig.
Men det här med pengar är en ständig oro. Jag har haft oerhört (mitt favoritord) mycket fritid och
har då gjort allt annat än varit i farten. Jag har suttit och tecknat i timtal och att få något att fokusera
på är mycket välbehövligt.

Herreguuuud. Kara Lynn med babywoodrose startade nu.
Har inte hört den på många år och jag hade den som ringsignal då, men reagerade på den även nu.
Sånt där sitter i. Dumt att förstöra bra musik på det viset.



Jag ska i början av augusti (?) tatuera mig.
Det blir bara en liten gosig grej men jag längtar ihjäl mig.
Har funderat på det där med mina tattisar.
När jag var färdigmålad sist så var jag så sjukt rädd att jag
skulle ångra mig i framtiden eftersom den är stor, mörk och väldigt synlig.
Men jag blir mer och mer kär i den.
Och att få komplimanger nästan var dag är tokfint!




Den på underarmen däremot har jag fortfarande lite lite svårt för.
Den var tänkt som en kul grej från början.
Och den är skoj men den känns inte helt färdig
(eftersom den inte är det). 
Jag vill styra upp den med färg men kommer inte ha råd
med det på tusen år. Hur som helst.

Tänkte visa upp min fina som jag har på ryggen.

I somras fixade jag till svalan en aning och jag insåg
att jag inte visat upp den sedan dess.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!