Translate

1 maj 2013

Helg mitt i veckan

Gårdagen var sådär avslappnad och asbra.
Ett par kära återseenden som blev en till sak i raden av ting som gör flytten så oerhört värd allt!

Gosedagisfröken fick ägna sig åt fix och styr med smink och frisyr.
Och här måste jag få understryka hur mycket jag älskar mitt arbete.
Att få klä på sig lekkläderna och vara ute hela dagarna.
Att föra samtal med de där underbara miniatyrmänniskorna som inte hunnit bli förstörda av omvärldens
väsen och inte minst för att vara sådär kravlöst omtyckt för den man är, med eller utan smink och andra ytliga ting.
Ännu hur mycket jag uppskattar det så är det fint att få göra sig fager då och då.
Om inte för någon annans skull så i alla fall för sin egen!








SKÅL!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!