Translate

15 maj 2013

Idag är vädret så oerhört trist.
Vaknade och var hundra procent säker på att solen skulle skina.
Men så var icke fallet, men då får värmen komma inifrån och det gör den nog också.
Har haft ett par dagar då jag  inte orkat göra annat än att ligga i sängen och tycka synd om
mig själv. Helgen var oerhört fin men den tog alla mina krafter.




Nu ska jag snart packa ihop mitt och dra ut på landet där jag ska jobba.
Förhoppningsvis så blir det en god stund jag får stanna där ute och det skulle
vara så oerhört fint. Sol, vind och vatten.
En välbehövd paus från staden kommer jag få. Samla krafter och andas havsluft.






Idag fyller dessutom världens finaste syster år.
En massa grattisar till henne!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!